Askim :D

Heej,
förlåt att jag inte blogga på hela dagen ,
men min pappa väckte mig idag och sa ska du med och bada med din bror ?
Jag ba ahh visst ,
så jag skynda mig packa ner bara badkläder, osv .
Sen åkte vi ditt,
det var så roligt där . :) .
Haha min bror dotter vi skulle och köpa glass hon bara nej jag vill inte ha pigelin jag vill ha hello kitty xdd .
Sjult söt är hon , :P .
Sen när vi var på väg hem så slätte min bror av mig där han bor så jag fick promenera hem,
så när jag var typ hemma så ringde jag till min mamma , och fråga var hon var så sa hon jag ska gå och handla .
Så jag bara ah , jag kommer då.
Så jag åkte.
Sen när jag kom hem ducha jag och gick ut.
Och min outfit idag var bara en sommarklänning med flipp flopp :) .
Sen var jag ute, efter gick jag til min syster och kom hem nyss.
Ska bara chilla nu , sen sova imon ska jag och handla i willys med mamma ;PP .
Jag tror inte jag bloggar mer för idag ,
så pussohej , ! <3

// Adde §


Cp bild ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0