Förlåt, Förlåt ://

Heej,
Förlååt att jag inte blogga idag ,
men igår somna jag kl 05.30 och vakna 14.00,
så jag sov inte så bra igår .. ,
iallafall , när jag vakna åt jag dolma Mm .. ,
Efter så åkte jag till rymd torget .
Sen kom jag hem och exakt när jag skulle ta av mig skorna så sa Esra (Min bror's dotter) till mig att inte ta av mig skorna eftersom att vi ska ut.
Så jag va ute tills kl 7 sen gick jag till min syster ,
jag kom hem vid 8 tiden åt mat kolla på disney ^^.
Sen duscha jag .
Så ja min dag har varit lååång .
Bloggar kanske senare,
// Adde §


Min älskipälski . <3

Kommentarer
Postat av: Nano

dolma tväääääääääääääär gött!

2011-06-27 @ 23:16:10
URL: http://naanos.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0