Ja du ..

Heej ,
idag vakna jag vid kl 3 så ringde min syster mig så att jag skulle gå ditt och äta .
Jag åt spagetti med köttfärssås ;D .
Sen så var jag lite hemmos henne .
Sen så kom vi hem till mig, jag kolla på tv.
Sen blev kl 9 och jag kolla på dum och dummare .
Rekommenderar den verkligen , asso deen är sjuk xdd.
Klockan blev typ halv 11 och jag orkade inte vara hemma själv så jag gick till min syster ,
sen kom min pappa ditt .
Vi satt och prata och så .
Sen kom jag och pappa hem ,
och ja nu sitter jag och bloggar ,
asså jävla sverige det fkn tråkigt här .. ,
men man ska vara nöjd att man bor här .
Jaja ,
just de ..
det är så att ibland känner jag att jag måste blogga .
Och jag vill inte känna så .
När jag bloggar får jag typ 10-20 besökare ,
sen när jag bloggar lite får jag typ 3 st .. ,
vet inte om jag ska blogga vidare .
Det känns som ingen läser den ens ..
Jag frågar igen,
vad vill mina läsare att min blogg ska handla om ? :)
Aja ,
Puss ! §

// Adde . §


Orkar inte rotera den sry ..
Men mosters lilla älskling . <3

Kommentarer
Postat av: olivia ♥

Tycker att din blogg ska handla om typ outifts, Justin, musik & typ tips och sånt :D <3

2011-07-13 @ 17:11:34
URL: http://ooliviakung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0