Försyld :(

Godeftermiddag ,
jag vakna halv 5, om min pappa inte skulle väcka mig skulle jag kunna sova till 7 eller nått .. ,
iallfall när jag vakna fixa jag min säng, sen så kom jag vid datorn och såg att jag hade fått 7 nya kommentarer så jag svara på dom och så ,
snart ska jag kolla på pretty little lairs , älskar den . !
Jag rekommenterar den verkligen. :)
Idag när jag vakna hade jag jätte ont i halsen & min näsa det bara rinner snor ;(( .
Just de tänkte fråga er läsare ,
någon som vet hur man skappar en ny kategori?
här på blogg.se.
Skulle vara sjukt snällt och säga de till mig ,
för hade tänkt börja göra Hiss & Diss och andra roliga saker :D .

//Adde <3


Jag (L) er !

Kommentarer
Postat av: HANNA

det är bara bra med mig ! :D

vad gör du?

2011-07-17 @ 18:10:08
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: belloon,

haha Ikväll ska jag sitta hemma och koppla av.. :D hihi

2011-07-17 @ 18:32:23
URL: http://belloon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0