Mitt liv :]

hur gammal är du? snart 13 !

vart bor du? Göteborg

favoritfärg? Lila.

favorit tidning? Julia .

någon du säger allt till? Ja, mina bästisar. !

bästa låt/låtarna? U smile- Justin Bieber .

favorit instrument? gitarr ;)

sakar du någon just nu? isf vem/vilka? ja, många :]

vilken skola går du på? är den bra ? Ska börja på Sandeklevskolan.

idrottsintresse/n ? fotboll!

idol/idoler ? Justin Bieber, Selena Gomez, Miley Cyrus, Cody Simpson, Demi Lovato . !

vem var du senast tillsammans med? De du :]

hur långt var ditt längsta förhållande? i nästan 6 månader :]

favoritmat? TACOS !

bästa dryck? cola såklart? ;)

det roligaste som hänt/ kommer hända under sommaren 2011? Skara Sommarland.

när gjorde du något som förvånade dig själv senast? ;) hm, idk .

vem smsade dig senast? och vem skickade du till senast? Jag smsade min syster & min syster smsa mig :]

vad heter ditt fotbollslag? Bergsjö IF <3

favorit affär/affärer? hm, H&M :D

Kommentarer
Postat av: Matilda

Önskar dig en bra start på en ny vecka! :)

2011-07-19 @ 17:29:46
URL: http://matildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0